עמוד:87

. 4 קראו ברצף מהשורה " שׁכּ אן פּ רחה רקפת" עד סוף הבית הרביעי . מצאו את שתי השאלות בּ קטע זה של השיר . האם אלה שאלות שצריך לענות עליהן ? . 5 א . למה לאה ג וֹ לד בּ רג מתארת לדעתכם תקופות אחרות בשיר על הקיץ ? מה היא רוצה להדגיש ? ב . תיאור הקיץ בּ שיר כולל את המילים "שרב ו" , " שמש שורפת . " האם המשוררת רואה יופי גם בקיץ ? אילו מילים רומזות על כך ? ג . שלושה בתים בּ שיר מתארים את הקיץ . בּ חרו את התיאור היפה ביותר בעיניכם . הסבירו את הבחירה שלכם . . 6 פעילות מסכמת קראתם ארבעה שירים שכתבו יוצרים שונים . ארבעתם קשורים לטבע ולתקופות בשנה . א . התבוננו בשירים ובדקו – האם בכולם יש שורות המתארות שינוי בנוף או במזג האוויר ? ב . בּ חרו תיאור אחד של שינוי והסבירו למה הוא מצא חן בעיניכם . . 7 היכנסו לפעילות המתוקשבת וכתבו תיאור של מקום מיוחד שהייתם בו . אוצר של מילים - פעילות מתוקשבת שמות של ילדים על פי עונות השנה , נוף וטבע " זה סימן שאביב" " כּ י כּ ל בּ קעה וגבע" נושא משותף " הנה ח וּ טים של גשם ; מישה וּ ר וֹ צה לת פּ ר בּ גד חג לכל העמק " ... למילים חוטים , לתפור , בגד יש נושא משותף - תפירה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר