עמוד:200

יש לשער שהתלמידים ירגישו אי נחת מהמצב . מומלץ לאפשר להם לדון בזה ולהכיל את חוסר הנחת , את הפער בין גודל משימתו של משה לבין חטאו ועונשו ( במדבר כ . ( אחת הדרכים להתמודד עם הסוגיה היא לחזור אל חטאו של משה ולהבין את הציפיות הגבוהות מאדם דגול כל כך , וכאשר אדם כזה חוטא – משקל החטא כבד יותר ממשקל חטאו של אדם רגיל . הרחבה נוספת : " חטאו של משה" מאת יצחק שוה , באתר מקראנט . . 3 הרחבה מעניינית על מסורות שונות , על מותו וקבורתו של משה : " האם משה מת " ? מאת יאיר זקוביץ ואביגדור שנאן , באתר מקראנט . מ'שה – מנהיג ישראל – מת ( פסוקים ה-יב ) קבורת משה , פרדהודבריהערכה . 2 קראו בספר את פסוק ה . א . האם הכתוב מספר לנו מה משה אמר או הרגיש ? כן / לא . ב . מה לדעתכם הרגיש משה ? אבל זה לא הוגן ! כבר דברנו על זה , הנושא סגור . . 3 בפסוק ו מספר שמשה מת ונקבר בארץ מואב . האם אפשר לבקר בקבר של משה ? העתיקו מהפסוק את המלים שמוכיחות את תשובתכם :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר