עמוד:16

. 6-11 המהלך המוצע כאן הוא הצגה של רצף תכניות שאינן מצליחות ( מקבצים של " הבנת התכנית + הצליחה / לא הצליחה . ( " מומלץ לא להתעכב על פרטים אלא לעבוד בקצב מהיר ולחלץ רעיון מרכזי שמאפשר תמונתעל . . 7 ב . כדאי לשאול שאלות ברמה בסיסית של הבנת הנקרא , אך מהותיות להתקדמות העלילה , בהנחה שאנו מבקשים לעבוד על פי לוח זמנים ולתכנן שיעור מובנה שיש לו התחלה , אמצע וסוף . כיצד לעצר את בני ישראל ? למלך מצרים היתה תכנית ! . 6 קראו בספר את פסוקים יא-יד . סמנו את האפשרות המתאימה : התכנית של מלך מצרים היתה ... להציע לבני ישראל להפך להיות מצרים . לצוות על בני ישראל לחזר לארץ כנען . לענות את בני ישראל בעבודה קשה . להציע לבני ישראל לעבד בשכר הוגן . . 7 כיצד הגיבו בני ישראל לתכנית של פרעה ? א . העתיקו מתוך פסוק יב : " וכאשר יענו אתו , כן וכן " ב . האם פרעה השיג את התוצאה שקוה להשיג ? כן / לא למרות העבודה הקשה והענוי שפרעה גזר על בני ישראל , הם המשיכו להתרבות !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר