עמוד:141

. 2 העלאת המודעות לחשיבות השמירה על ערכי הטבע ועל כללי בטיחות . מטרות הבנה , הבעה ולשון . 1 היכרות עם תת הסוגה של עלון מידע הנוגע למסלול טיול על מאפייניו וחלקיו השונים : הטקסטים בעלון הם מסוגות שונות : טקסט מידע , טקסט מפעיל ( כללים , ( תמונות ומפה ; הטקסטים בעלון כוללים סוגים שונים של תכני מידע - מידע חשוב למטיילים ומידע שהוא בגדר העשרה וניתן להסתדר גם בלעדיו . . 2 קריאה בטקסט מעורב מרובה ייצוגים הכולל טקסט רציף וטקסט בלתי רציף וייצוגים לא טקסטואליים ( כמו מפה , ( זיהוי החלקים שבו על תפקידיהם השונים ; זאת בהתאמה ל " זיהוי הזיקה בין מבנה הטקסט ועיצובו לבין תוכנו" וכחלק מהבנת המשמעות הסמויה בטקסט ( מתוך הישג נדרש . ( ל"ת , 4 . 4 עיסוק בטקסטים מפעילים ( כללים / הוראות ) – מתוך הישג נדרש : 5 " זיהוי רכיבי מבנה בולטים בטקסט והבנת תפקידם" . 116 משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית , האגף לתכנון ולפיתוח תכניות לימודים ( התשס . ( "ג הישגים נדרשים בחינוך הלשוני . תכנית לימודים : חינוך לשוני עברית – שפה , ספרות ותרבות לבית הספר היסודי הממלכתי והממלכתי דתי ( עמוד . ( 81-95 ירושלים . עמוד . 86 117 משרד החינוך – המזכירות הפדגוגית , האגף לתכנון ולפיתוח תכניות לימודים ( התשס . ( "ג הישגים נדרשים בחינוך הלשוני . תכנית לימודים : חינוך לשוני עברית – שפה , ספרות ותרבות לבית הספר היסודי הממלכתי והממלכתי דתי ( עמוד . ( 81-95 ירושלים . עמוד . 88

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר