עמוד:118

פעילות 7 לפני ביצוע הפעילות חשוב להפנות את תשומת הלב של התלמידים למדור " פותחים חלון " ולבקש מהם לתאר מה כולל המדור : שם , סמליל , כותרת , טקסט מידע ועלילון ( קומיקס . ( פעילות 4 פעילות זו מומלצת לביצוע כעבודה עצמית לכלל תלמידי הכיתה . *** ממשיכים ביחידת הלימוד – מוסלמים , נוצרים ודרוזים פעילות 1 בתת-פרק זה נחשפים התלמידים למרכיבים נוספים בפרק : תת-כותרות לתת-הכותרת " מוסלמים , נוצרים ודרוזים . " מומלץ להציע לתלמידים להפיק בעזרת ה Art-Smart תרשים המבטא את מבנה הפרק . על-פי שיקול דעת המורה , ניתן לשרטט את התרשים בקבוצות , או מול עיני התלמידים ולהזמין אותם להציע הצעות כגון : איפה למקם את תת-הכותרות ? באילו צבעים לצבוע את הכותרות ואת תת-הכותרות ? מה לכתוב במלבן הריק ? ועוד ... הרחבה למתקדמים אפשר להציע לתלמידים מתקדמים להפיק בעזרת ה Art-Smart תרשים המבטא את מבנה הפרק . על-פי שיקול דעת המורה , ניתן לשרטט את התרשים בקבוצות , או מול עיני התלמידים ולהזמין אותם להציע הצעות כגון : איפה למקם את תת-הכותרות ? באילו צבעים לצבוע את הכותרות ואת תת-הכותרות ? מה לכתוב במלבן הריק ? ועוד ... ניתן לבקש מן התלמידים למקם בתרשים את שני העמודים הבאים , כך יומחש לנגד עיניהם המבנה של הספר והאופן שבו נבנה בו המידע . לעזרת המורה מצורפת דוגמה של תרשים , והיא זו שתחליט האם להציג לתלמידים את כל התאים ריקים , או למלא כמה מהם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר