עמוד:84

- השוואה בין אופני כתיבה שונים : הנימה האישית והסיפורית-חווייתית בזיכרונותיהם של יצחק רבין ואחותו לעומת כתיבה של אחרים – כתיבה מרוחקת יותר , עובדתית ועניינית יותר . הטקסט הטקסט המידעי " יצחק רבין" 3 כרזות זכרון שעוצבו בשנים האחרונות לקראת יום הזיכרון ליצחק רבין " הייתי מבני היורה " מאת יצחק רבין ( מתוך דברי ההקדמה ל " בני היורה " מאת אליעזר שמאלי ) 14 " שנה לרצח רבין | רחל רבין מדברת . על הילדות , על הבדידות , על העצבות " מאת אסתי אהרונוביץ ( חלקים מתוך כתבה מעיתון הארץ באינטרנט ) קטע מתוך הפרק הראשון בספר " רבין – צמיחתו של מנהיג , ( ילדות , נעורים , פלמ (" ח " מאת שאול ובר ( קטע העוסק בלימודים בביה " ס " כדורי "( הסוגה והמטרה החברתית טקסט מידעי לשם מידוע תיאור והסבר טקסט חזותי – כרזה , לשם העברת מסר , אמנות והבעה אישית טקסט מידעי-סיפורי לשם תיאור , מידוע והסבר , ולשם הנאה ושיתוף כתבה לשם תיאור , מידוע והסבר ולשם הנאה ושיתוף טקסט מידעי-ביוגרפי לשם תיאור , מידוע והסבר עולם השיח עולם השיח העיוני תקשורת המונים עולם השיח העיוני תקשורת המונים עולם השיח העיוני הערות והצעות להוראת הפרק חלקו הראשון של הפרק , העוסק בכרזות , מזמן כמה אפשרויות להרחבה : שיחה בנושא דרכי ביטוי לגיטימיות ( הפגנה , הבעת דעה , כרזות ) ולא-לגיטימיות ( אלימות , הסתה ) עיסוק בסוגת הכרזה ככלי להעברת מסרים : היכן אנחנו פוגשים כרזות ביומיום ( הפגנות , פרסום , הצגת מידע מטעם גופים שונים , ועוד , ( עד כמה משפיעות עלינו הכרזות – גם בצורה ישירה וגם שלא במודע . הפעילויות בחלק זה נותנות כלים לניתוח ביקורתי של כרזות וחשיפת חלק מהמניפולציות שהמעצבים מפעילים דרך הכרזה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר