עמוד:100

שימו לב : המסקנות צריכות להתבסס על התוצאות ש מקבלים ממקורות המידע ומכלי החקר . האם בעקבות המסקנות יכולים התלמידים להמליץ על פעולה כלשהי שהעירייה יכולה לנקוט ? על מעשה שהתושבים צריכים לעשות ? . 9 סיכום כאן מציגים בקצרה את כל מרכיבי העבודה : מהו הנושא הנחקר , באילו כלי חקר נעשה שימוש , מהן התוצאות שהתקבלו , לאילו מסקנות ה גיעו החוקרים , מהן ההמלצות שעולות מהמחקר , אילו מחקרים מוצעים כדי להמשיך את העבודה שנעשתה , ועוד . . 10 רפלקציה ( שיקוף ) איך התלמידים הרגישו במהלך העבודה ? איך הרגישו בהתחלה ואיך הם רואים את הדברים עכשיו , לאחר שסיימו ? עליהם לסכם את החוויה שעברו ולומר מה למד ו על עבודת חקר , על הנושא שחקרו ועל עצמם . . 11 ביבליוגרפיה כאן מציינים את מקורות המידע שבהם השתמשו התלמידים לצורך הכנת העבודה . שימו לב : לכתיבת מקורות מידע יש כללים מוסכמים . לפניכם שלוש דוגמאות לכתיבת מקורות מידע : ספר : יש לציין את הפרטים הבאים : שם משפחה של המחבר / ת , שם פרטי של המחבר ) ת / שנת ההוצאה בסוגריים , ( שם הספר באותיות מודגשות , מקום ההוצאה : שם ההוצאה , מספרי ע מודים . לדוגמה : גרדוס , יהודה , שטרן , אליהו , ( 1979 ) ספר באר- שבע , ירושלים , הוצאת כתר , עמ' . 72-84 מקור מה אינטרנט : יש לציין את הפרטים הבאים : שם משפחה של המחבר / ת , שם פרטי של המחבר ) ת / אם יש , ( כותרת , בתוך : האתר , שם בעל האתר ( מוסד , אדם פרטי , ( תאריך ( אם יש , ( כתובת באינטרנט . לדוגמה : התפלגות התושבים בעיר כפר סבא , בתוך : אתר עיריית כפר סבא , עיריית כפר סבא , ספטמבר . http : // www . saba-kfar . muni . il ?/ CategoryID = 314 & ArticleID = 112 & sng = 1 , 2012 ערך מתוך אנציקלופדיה או לקסיקון : שם משפחה של העורך / עורכת , שם פרטי של העורך / עורכת ( עורך , ( שם הערך , שם האנציקלופדיה באותיות מודגשות , מספר הכרך , מספרי עמודים , שם ההוצאה ( שנת ההוצאה בסוגריים . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר