עמוד:67

כיצד נלמד את הפרק אנו ממליצים ללמוד את הפרק בקבוצות . ראו גם שלוש אפשרויות ללימוד הפרק בעמוד . 57 נחלק את הכיתה לקבוצות , כל קבוצה תהיה " ועדה לתכנון . " בכל קבוצה יקבלו תלמיד אחד או יותר תפקיד של אחד המומחים . פעילות בבית - התלמידים ילמדו את המידע של המומחה שהם מייצגים , יענו על השאלות ועל משימות עיבוד המידע . פעילות בקבוצה . 1 הקבוצה תבחר מזכיר ועדה שתפקידו לרכז את הנתונים הנמסרים על ידי המומחים . המומחים יציגו בתורם את המלצותיהם בפני חברי הקבוצה . . 2 הקבוצה תבחר : אזור תעשייה , מיזם תעשייה , אתר תיירות , צימר וכו , ' ותכין תלקיט עבודות לפי הנושאים המובאים בפרק : מהו המבנה הפיזי של המקום ? מה ה מיקום שלו ? אילו יישובים יש בסביבה ? האם האוכלוסייה מעורבת ? הכשרה מקצועית אם צריך , וכן הלאה . התלמידים יציגו כל נושא במסמך נפרד . כדאי להנחות את התלמידים לגבי התוצר המצופה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר