עמוד:15

פעילויות – בס פר יש פעילויות במגוון דרגות קושי , המצריכות דרגות חשיבה שונות . להלן פירוט הפעילויות : - שאלות לאורך הפרק – ב פרקים מופיעות שאלות בכמה רמות חשיבה . כמה מה ן הן שאלות התמצאות , אחרות מחייבות לחלץ מידע בסיסי מהטקסט , ו אחרות הן שאלות מסדר חשיבה גבוה ש בהן התלמידים נדרשים להשתמש במידע החדש ולהציג עמדה עצמאית . אפשר להנחות את התלמידים כיצד רצוי לענות על שאלות מסדר חשיבה גבוה ( המלצה לפעילות בנושא בהמשך המדריך ) . - פעילות מסכמת – כמה מהיחידות מ סתיימות במשימות שיש בהן סעיפים קבועים , והן מרכזות את הרעיונות המרכזיים של הפרק באופן ממוקד ומתומצת . ביחידה השנייה , למשל , יש בפעילות כמה תחנות : פעילות ה קשורה במוש גים העיקריים שבפרק ; פעילות ה דורשת חשיבה ביקורתית על עמדה או על מצב , ופעילות הדורשת לנתח מקור מידע . ביחי דה השלישית יש פעילות בקבוצה , והתלמידים נדרשים הן לעסוק בידע הנלמד והן לשתף פעולה זה עם זה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר