עמוד:7

ב . תאמר אומר : "זה קצת מלחיץ לא להכיר אף אחד . " ... 1 מה אתם חושבים : מה מלחיץ ומה לא מלחיץ ? מיינו את הפעולות וכתבו בטבלה . לא להבין את המורה / לחכות להפסקה / לשחק כדורסל / לקרוא בקול רם לפני הכיתה / להתחיל שנה חדשה בבית ספר חדש / לסכם את כל החומר לבד / לכתוב את מה שיש על הלוח / לדבר בשיעור / להכיר חברים חדשים / ללמוד למבחן / להרגיש שכולם מסתכלים עליך / להיכנס לשיעור אחרי המורה 2 בזוגות בחרו 2–3 פעולות מתוך הטבלה , ושאלו זה את זה כמו בדוגמה . דוגמה - זה מלחיץ לא להבין את המורה ? - כן , זה מלחיץ לא להבין את המורה כי אני לא יודע מה לעשות בכיתה . ואותך , זה מלחיץ לא להבין את המורה ? . . .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר