עמוד:117

. 2 מה אתם יכולים להגיד עכשיו על המילים המודגשות בטקסט ? מה משותף להן ? ( רמז : היעזרו במילה שלפני כל מילה מודגשת ( . . 3 מצאו את ה פּ סקה שנותנת תשובה לשאלה : איך נוצר הר געש ? . 4 מצאו את ה פּ סקה שנותנת תשובה לשאלה : אילו סוגים של הרי געש יש בעולם ? . 5 כּ תבו שאלה שמתאימה לפסקה . 4 . 6 קראו שוב את ה פּ סקה הראשונה . האם לדעתכם אפשר לוותר על המשפט הראשון ב פּ סקה , ולהתחיל מהמשפט השני שלה ? מה תפקיד המשפט הראשון ב פּ סקה הזאת ? . 7 העתיקו את הפעלים שמופיעים ב פּ סקה הראשונה , התבוננו בהם וכתבו : מה הם מתארים ? . 8 לפניכם תרשים שמתאר איך נוצר הר געש . השלימו את הפעלים החסרים בעזרת הפעלים שהעתקתם . . 9 חלק מסוגי ההתפרצויות של הרי געש מתוארים בדימויים ב פּ סקה השנייה . א . מה הם הדימויים ? ב . הוסיפו דימויים להתפרצויות האחרות שב פּ סקה הזאת : לבה שעפה בגרגרים או בטיפות כמו ... לבה שזורמת מסדקים בצדי ההר כמו ...

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר