עמוד:31

. 5 שיחה בכיתה א . אילו תחושות העבירו בכם הכרזות ? ב . איזו כרזה מוצלחת יותר בעיניכם , מדוע ? האם הייתם משנים או מוסיפים משהו באחת מן הכרזות ? . 6 עצבו כרזה משלכם : א . בחרו נושא הקשור ליום הזיכרון לרבין שחשוב לכם לדבר עליו ( כמו למשל : הקשבה לדעות אחרות , סובלנות , שלום , מסר נגד אלימות , או נושאים אחרים . ( ב . נסחו לעצמכם משפט אחד שמעביר את המסר שלכם . ( לדוגמה : חשוב לי לדבר על הקשבה לאחרים ; המשפט שמעביר את המסר שלי : אצלי יש מקום לדעות של כולם !( ג . אילו מחשבות או תחושות אתם רוצים שהכרזה תעורר בצופים ? ( לדוגמה : פחד , כעס , עצבות ( . ד . תכננו : באילו חומרים תשתמשו כדי להעביר את המסר שלכם ? באילו צבעים ? האם תבחרו לכתוב מילים על הכרזה או להשתמש רק בתצלומים או בציורים ? ה . הכינו את הכרזה ושתפו את חבריכם . תוכלו לשוחח על הנושאים שבחרתם ועל הדרכים להביע את דעתכם . יצחק רבין הצעיר יצחק רבין היה מנהיג : רמטכ"ל וראש ממשלה . קראתם מעט על תהליך השלום שהוביל ועל דרכו , אך אל תשכחו שלפני הכל הוא היה ... ילד . האם הוא היה ילד "רגיל ? " איזו ילדות הייתה לו ? האם היו בו תכונות של מנהיג כבר כשהיה ילד ? יצחק רבין וקבוצת הכדורגל של בית הספר החקלאי ע"ש כדורי , 1940 יצחק רבין בבית הספר החקלאי ע"ש כדורי , 1935

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר