עמוד:49

. 6 השתמשו במשטחים ממארז האבזרים . . 7 צירו את הרכבת הנוחה לכם ופתרו . קחו 30 יחידות וסדרו אותן בערמות שוות בדרכים שונות . השלימו . ערמות יחידות בכל ערמה 30 יחידות בסך הכל תּרגּיל כפל ערמות יחידות בכל ערמה 30 יחידות בסך הכל תּרגּיל כפל ערמות יחידות בכל ערמה 30 יחידות בסך הכל תּרגּיל כפל ערמות יחידות בכל ערמה 30 יחידות בסך הכל תּרגּיל כפל א 4 × 8 = ב 9 × 3 = ג 2 × 9 = ד 7 × 3 = ה 11 × 1 = 4 × 4 = ו מי שיודע לפתור בעל פה אינו חייב לצייר . אם מציירים רכבת מתאימה במחברת , כדאי לכתוב גם את התרגיל . מומלץ לבחור את אחד התרגילים ולדון בציור שבחרו התלמידים ובדרך למציאת התוצאה . אפשר לשאול את התלמידים אם באחת מהאפשרויות הם סידרו את היחידות בשתי ערמות שוות . כמו כן אפשר לדון במספר האפשרויות לסידור 30 יחידות בערימות שוות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר