עמוד:338

) 42 א . ר”מ 1 , 500 ב . 8 עפרונות , 5 עטים ג . C = 90 ° , A = 60 ° , B = 30 ° ) 43 32 , 8–ו 48 , 12 24 ) 44 סועדים ) 45 א . ( 3 , 6 ) ב . ( 0 , 2 ) ג . אינסוף פתרונות ד . ( 1 , 7 ) ה . אין פתרון ו . ( 0 , 2 ) ) 46 א . אין פתרון ב . פתרון יחיד ג . פתרון יחיד ד . אין פתרון ה . אינסוף פתרונות ו . אין פתרון ) 47 א . ( 4 , 3 ) ב . ( 1 , 1 ) ג . ( -2 , 6 ) ד . ) 48 ( 5 , 3 ) א . ( 4 , 6 ) ב . ( -5 , 8 ) ג . ( 4 , 3 ) ד . אין פתרון ה . ( 16 , 12 ) ו . ) 50 58 , 41 ) 49 ( 12 , 9 ) נגר , ₪ 600 - עוזר ₪ 441 ) 54 ₪ 200 ) 53 ₪ 15 ) 52 ₪ 50 ) 51 ₪ 450 - מ”ס 3 ) 55 , 13 - 1 ח ) 56 מ”ס 4 תלמידים , ח 10 - 2 תלמידים , ח 10 - 3 תלמידים תרגול נוסף - סטטיסטיקה ) עמ' ) 296-287 ) 57 ב . מין הילדים ) 58 ב . 1 ציון 2 מספר התלמידות שקיבלו את הציון 3 לא יהיה מקל ( גובה ( 0 ג . ) 59 90 א . סוג השוקולד ב . העמודה הימנית ג . העמודה השמאלית ד . שוקולד מריר ה . שוקולד מריר ) 60 א . דוד ויוסי ב . 21 תרגילים ג . יוסי ד . דני ) 61 א . 2 ב . ) 62 1 א . רביעי ג . מספר רוכשי העיתון בשבועות נוספים ) 63 א . לא . מספר הנבחנים הוא 55 או יותר ב . הקלה - שאלה , 3 הקשה - שאלה 4 ) 65 א . 60 משפחות ב . 36 משפחות ) 67 ב . גזרה 1 ג . לא ד . 8 תלמידים ) 68 א . 1 אי–אפשר לדעת 2 לא נכון 3 נכון 4 נכון 5 לא נכון ב . 1 המגזר החקלאי 2 הצריכה הביתית 3 הצריכה החקלאית ללא שינוי , עלייה בצריכה הביתית , עלייה בצריכה התעשייתית 5 עלייה בצריכה הכללית ) 69 בעד , 45 % - 1 נגד , 30 % - נמנע ) 70 25 % - עולים 9 - תלמידים , ) 71 ב . ) 73 ב ) 72 60 % 2 12 % 1 ממוצע , 80 . 59 - 4 שכיח , 80 - חציון ) 75 80 - ב . ממוצע , 80 - חציון , 90 - שכיח 90 - ג . 1 הציון גבוה 2 80–מ הציון נמוך 80–מ 3 הציון הוא 4 80 הציון נמוך 5 90–מ הציון הוא 90 או ) 76 100 א . 8 תלמידים ב . בשתי הכיתות : 60-69 ג . 67 % ד . ) 77 25 % ב . 30 עובדים ד . 4 ימים ה . 4 . 77 ימים ו . ) 78 4 א . ממוצע , 16 . 33 - טווח , 58 - חציון 18 . 5 - ב . ממוצע , 33 . 33 - טווח , 58 - חציון 35 . 5 - ג . ממוצע ,-8 . 67 - טווח , 29 - חציון -9 . 25 - ) 79 א . 7 ב . 7 ג . 9 ד . כל מספר בין 9–ל 4 כולל ה . כל מספר גדול 7–מ וקטן או שווה 9–ל ו . כל מספר גדול 7–מ וקטן 9–מ או שווה לו ז . אי–אפשר ח . אי–אפשר ) 80 א . הממוצע קטן , החציון שווה ב . הממוצע גדול , החציון שווה ג . הממוצע קטן , החציון קטן ד . הממוצע גדול , החציון גדול ) 81 א . 12 תלמידים ב . ) 82 40 א . 40 תלמידים ב . 9 תלמידים ג . ממוצע , 67 . 5 - חציון , 70 - שכיח ) 83 50 - א . 40 משפחות ב . 10 משפחות ) 84 א . מ”ס 40 ב . כן ג . כן ד . לא ה . כן ו . כן ז . לא ) 86 240 , 200 , 175 , 160 , 160 ) 85 א . החציון לא יגדל , הממוצע יקטן , הטווח יגדל ב . החציון לא יקטן , הממוצע יגדל , הטווח יגדל ג . החציון - אי–אפשר לדעת , הממוצע לא ישתנה , הטווח לא ישתנה ד . החציון לא ישתנה , הממוצע - אי–אפשר לדעת , הטווח לא ישתנה ה . החציון - אי–אפשר לדעת , הממוצע יגדל , הטווח לא יקטן ו . החציון לא יגדל , הממוצע - אי–אפשר לדעת , הטווח לא יקטן

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר