עמוד:115

44 בכל סעיף כתבו אם הממוצע של קבוצת נתונים יכול לקיים את הטענה . אם כן - תנו דוגמה . אם לא - הסבירו מדוע . א . הממוצע קטן מהערך הקטן ביותר בקבוצה . ב . הממוצע שווה לערך הקטן ביותר בקבוצה . ג . הממוצע שווה לערך הגדול ביותר בקבוצה . ד . הממוצע גדול מהערך הגדול ביותר בקבוצה . 45 בכל סעיף כתבו אם החציון של סדרת נתונים יכול לקיים את הטענה הנתונה . אם כן - תנו דוגמה . אם לא - הסבירו מדוע . א . החציון קטן מהערך הקטן ביותר בקבוצה . ב . החציון שווה לערך הקטן ביותר בקבוצה . ג . החציון שווה לערך הגדול ביותר בקבוצה . ד . החציון גדול מהערך הגדול ביותר בקבוצה . 46 בכל סעיף כתבו אם השכיח של סדרת נתונים יכול לקיים את הטענה הנתונה . אם כן - תנו דוגמה . אם לא - הסבירו מדוע . א . השכיח קטן מהערך הקטן ביותר בקבוצה . ב . השכיח שווה לערך הקטן ביותר בקבוצה . ג . השכיח שווה לערך הגדול ביותר בקבוצה . ד . השכיח גדול מהערך הגדול ביותר בקבוצה . מדדי פיזור דיון 47 בחידון מתמטי השתתפו נציגים של שתי כיתות ח - חמישה נציגים מכל כיתה . לפניכם מספר הנקודות שצברו הנציגים של כל כיתה : נציגי כיתה ח 74 , 78 , 80 , 82 , 86 : 1 נציגי כיתה ח 60 , 70 , 80 , 90 , 100 : 2 מצאו את הממוצע , החציון והשכיח של מספר הנקודות שצברו הנציגים של כל כיתה . במה הישגיהם של נציגי שתי הכיתות דומים ובמה הם שונים ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר