עמוד:73

א . ארגון נתונים מה נלמד ? קבוצה , משתנה וערכים של המשתנה דיאגרמת עמודות , דיאגרמת מקלות , דיאגרמת עוגה שכיחות ושכיחות יחסית הסתברות בגישה ניסויית 1 בספריית "מעיין" התלבטו הספרניות כיצד למיין את הספרים כדי שהלקוחות יוכלו לבחור ספרים בקלות . לפניכם מאפיינים למיון שהציעו מיכל ואסתי . מיכל : לפי האות הראשונה של שם הסופר אסתי : לפי שנת ההוצאה לאור של הספר א . הציעו לעובדי ספריית "מעיין" שלושה מאפיינים אחרים למיון הספרים , שבעזרתם אפשר לבחור ספרים בקלות . ב . במיון הספרים לפי המאפיין שהציעה מיכל התלבטו הספרניות כיצד לחלק את הספרים לקבוצות . 1 אחת הספרניות הציעה למיין את הספרים 22–ל קבוצות : ספרים ששם הסופר שלהם מתחיל באות א , ספרים ששם הסופר שלהם מתחיל באות ב וכן הלאה . כתבו שם של ספר המתאים לכל אחת מהקבוצות האלו . 2 כתבו הצעה משלכם למיון הספרים לקבוצות לפי המאפיין שהציעה מיכל . כתבו שם של ספר המתאים לכל קבוצה שהצעתם . ג . לפי המאפיין שהציעה אסתי - הציעו לספרניות כיצד כדאי למיין את הספרים לשלוש קבוצות . לכל קבוצה שרשמתם כתבו שמות של שני ספרים מתאימים . ד . לכל מאפיין שהצעתם בסעיף א הציעו כיצד כדאי למיין את הספרים לקבוצות . לכל קבוצה שרשמתם כתבו שם של ספר מתאים . סטטיסטיקה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר