עמוד:28

בסעיף ה התלמידים יכולים לשאול מדוע כתוב 12 במספר ולא בציור . כאשר צורה מחליפה מספר כלשהו , עדיין אפשר להשתמש במספר . כל הביטויים האלה מקובלים : ( כדאי לשים לב ששני הביטויים הראשונים נכונים רק בהתאם למפתח הנתון , ואילו שני הביטויים האחרונים נכונים תמיד , ללא תלות במפתח , אולם אין צורך לדון בכך עם התלמידים בשלב הזה ( . שאלה לדיון עם תלמידים מתקדמים : אייל פתר את פעילות 14 בביתו . אחותו עדי עברה על ידו בדיוק כשסיים לפתור את סעיף ו . היד של אייל הסתירה את המפתח = 12 = 16 ואת הסעיפים הראשונים , ועדי ראתה רק את סעיף ו פתור ואת סעיף ז לא פתור : האם עדי יכולה לדעת איך להשלים את סעיף ז ? לפי מה ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר