עמוד:18

הצעות לסיכום הפעילות במליאת הכיתה : הצגת דוגמאות למיפוי תוך כדי דיון במרכיבים ובקשרים שבין המושגים או החלפת המיפויים בין תלמידים והערכתם . משחקים לימודיים לימוד באמצעות משחק גורם לתלמיד הנאה , מעמיד בפניו אתגר , מפיג מתח ובאותה עת מזמין לתחרות . הכנת משחק על ידי התלמיד דורשת מצד אחד עיון , חשיבה ותכנון , ומצד אחר היא מאפשרת יצירה והפלגה לעולם הדמיון . שילוב משחקים בלמידה מסייע להבנת החומר ולהפנמתו . אפשר להכין משחק לימודי בשלבים שונים של הלמידה : . 1 בסיום של יחידת לימוד - כאמצעי לחזרה , להפנמה ולהבניית הידע . . 2 בזמן תהליך לימוד של חומר חדש - כאמצעי ללימוד , לעיבוד המידע ולהבנייתו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר