עמוד:80

. 5 ביחידה זו נדמה כי אין צורך לקרוא את כל הפסוקים אלא להתמקד בפסוקים המוצעים : פס' כד לעניין העונש , ופס' כו לעניין גורלה של אשת לוט . . 6 כדאי לשוחח עם התלמידים על הציור ועל הפרשנות שהוא נותן לאירוע ( מדרש תמונה . ( אפשר להיעזר בשאלות האלה : - מי הן הדמויות בציור ? - לפי דעתכם , למה הן מחובקות ? - מה אפשר ללמוד מהבעת פניהן על הרגשתן ? - מהם הצבעים שהאמן בחר לתיאור " מהפכת סדום ועמורה ? " מדוע ? - לאחת הדמויות צרור על הגב . לפי דעתכם , מה היא נושאת בו ? פעילות אופק דיגיטלית על אופיו המיוחד של ים המלח ועל הקשר בין תצורת הנוף לסיפור מהפכת סדום ועמורה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר