עמוד:51

. 7 זה ההסבר שהתורה מביאה למציאות האנושית של ריבוי שפות ודרכי תקשורת בעולם . כל בני האדם דומים , ולמרות זאת אדם ממצרים אינו מבין את בן מינו מסין ואינו יכול לשוחח אתו . מדוע ? בפרק זה התורה מספרת את הסיפור על התופעה האנושית של ריבוי השפות . הסיפור המובא בפרק הוא סיפור אטיולוגי – המנסה להסביר את הסיבה לתופעה מסוימת . אין זה הסבר אנטרופולוגי או היסטורי . לפעילות דיגיטלית שמרחיבה את הלימוד בפרק תוכלו לבחור בין שתי פעילויות אופק : האחת - מביאה את השיר " אצלנו בחצר" של נעמי שמר . האחרת - עוסקת בשפות השונות שבעולם , כולל שפת הסימנים וכתב ברייל .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר