עמוד:102

לאחר שהמונח קושר לחיי התלמידים והובן מבחינה תאורטית , יש ליישמו בהקשר ההיסטורי : . 1 מדוע היהודים חשו סולידריות זה כלפי זה גם כאשר הם חיו באזורים מרוחקים זה מזה ? . 2 האם יש בסולידריות היהודית חידוש של התקופה המודרנית ? . 3 הציגו את הפעולות השונות אשר מבטאות את תחושת הסולידריות ? מה היו המניעים לפעולות אלו ? . 4 כיצד המודרניזציה אפשרה ליהודים להגביר את תחושת הסולידריות כלפי יהודים שחיו במקומות אחרים ? ג . הטריטוריאליסטים , האוטונומיסטים והבונד מומלץ ללמוד כל תנועה בנפרד , ורק לאחר מכן להשוות ביניהן בטבלה . הערה : קרוב לוודאי שבתחילה התלמידים יראו בכל התנועות הלא-ציוניות מקשה אחת , ולכן חשוב להדגיש את הייחוד של כל תנועה המבחין אותה מתנועות אחרות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר