עמוד:35

ב . כיצד תהליכי המיכון והתיעוש עיצבו חברה מודרנית ? צרו עם התלמידים על הלוח רשימה של שינויים שהתרחשו זה אחר זה בעקבות התיעוש . בקשו מהתלמידים להרכיב מהם תרשים זרימה המדגיש קשרי סיבה ותוצאה . בכיתות חלשות המורה יכול לרשום בעצמו את התרשים על הלוח . הצעה לתרשים : התרשים מאפשר דיון בשאלות הבאות : . 1 כיצד השפיעו המיכון והתיעוש על חייו של בן-התקופה ? במה השתנו חייו ? . 2 האם השינויים האלה שיפרו את חיי בני-הזמן או הרעו אותם ? התייחסו להיבטים שונים ( מקדמים ומסיגים ) ולנקודות מבט שונות ( פרולטריון , בורגנים וקפיטליסטים . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר