עמוד:33

בררו עם תלמידיכם : מה אפשר להסיק מההשוואה ? ג . קראו את המקור בכיתה בליווי ההקראה של השחקנים בקליפ . השחקנים מחלקים את הטקסט לחלקים בכך שהם מחליפים זה את זה בקריאה . הם קוראים קריאה דרמטית , מוטעמת ומודגשת , וכך נותנים משמעות למילים . סכמו את תוכן ההכרזה על הלוח . בהוראת אוכלוסיות חזקות היעזרו בשתי סוגיות ההעמקה שבסוף הפרק : הקשר בין מהפכה לאלימות ; הקשר בין רומנטיקה לנאורות . לקריאה ולצפייה נוספות אבינרי , שלמה . רשות הרבים : שיחות על מחשבה מדינית , ספרית הפועלים , תל אביב , . 1969 גוטפלד , ארנון . ממושבות למלחמת אזרחים : היסטוריה אמריקנית עד , 1861 האוניברסיטה המשודרת , . 1986 גראב , ולטר . המהפכה הצרפתית , האוניברסיטה המשודרת , תל אביב . 1982 הד מיכאל והופמן עמוס , תרבות ההשכלה : מבואות היסטוריים , יחידה , 1 האוניברסיטה הפתוחה , תל אביב , . 1991 הופמן , עמוס . מהפכה של הרוח : נאורות ומהפכה בצרפת של המאה , 18-ה רסלינג , תל אביב . 2012 הורוביץ , חגי . "חוקה וגזענות במורשת ארצות הברית , " בתוך : גוטפלד , ארנון ( עורך ) , הדמוקרטיה האמריקנית : הממשי , המדומה והכוזב , תל-אביב : זמורה-ביתן , . 79-48 מ"ע , 2002

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר