עמוד:17

הערות למורה : . 1 התלמידים אינם רואים את הקטע אלא רק מאזינים ועונים על שאלות . . 2 מומלץ להשמיע כל קטע 4 – 3 פעמים . . 3 המורים יכולים לבחור להשמיע קטעי קריאה אחרים שנלמדו , ושהתלמידים נתבקשו ללמוד לקראת הבחינה , ולחבר שאלות בסגנון זה . חלק ב – הבנת הנקרא . 1 לפי הטקסט מרים היא מורה ... א . בבית הספר היסודי ב . בחטיבת הביניים ג . בחטיבה העליונה ד . כל התשובות נכונות . 2 המסרון למורה מרים הוא : א . הודעה לבוא וללמד מחר . ב . הודעה שאין שיעור ערבית מחר . ג . איחולים להחלמה מהירה . ד . איחולים על החלמתה ויציאתה מבית החולים . . 3 תרגמו את המילים המציינות מי כתב את המסרון . חלק ג – כתיבה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר