עמוד:164

הערות והצעות להוראת הפרק טבלה עם מידע קצר על כל אחד מארבעת האתרים המוצגים בפרק פעילות , 5 סעיף ג – הפעילות מאפשרת התנסות ראשונית בפרק בנושא הנמקה . אין צורך להרחיב ולעסוק בנושא האורייני הזה כאן , מאחר שלאורך הפרק יש עיסוק נרחב ומעמיק . רצוי לתת לתלמידים להתבטא כאן באופן חופשי מבלי לתקנם בדרכי הניסוח . אם מישהו מהתלמידים יגיד שהוא ביקר באחד מהמקומות , כדאי ל אפשר לו לספר בקצרה ממה התרשם והוא יוכל , כמובן , להשתמש בזה בפעילות הסיום של הפרק ש בה התלמידים כותבים טקסט שמטרתו לשכנע לבקר במקום שהם בחרו ( זאת , כמובן , אם י בחרו במקום שביקרו בו . ( טקסט על עמק הצבאים הערה : בעת כתיבת הספר האתר נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים לקראת פתיחתו של פארק טבע עירוני קהילתי ייחודי ומרשים . עבודות הפיתוח כוללות מערכת שבילים , עמדות תצפית , שיקום נופי וחיזוק המערכות הטבעיות , שיקום עדר הצבאים ומערכת בריכות ובתי גידול לחים . לבירור פרטים נוספים על מועד פתיחת הפארק ואפשרויות הביקור בו , אפשר : . 0 לפנות ל תחנה לחקר ציפורי ירושלים 14-1530302 . 4 להתעדכן בדף הפייסבוק - "פארק עמק הצבאים"

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר