עמוד:3

תוכן עניינים הקדמה 4 ....................................................................................................... עקרונות הסדרה 5 ........................................................................................... הרחבות ודוגמאות לעקרונות הסדרה 6 ............................................................: טקסטים ספרותיים וטקסטים עיוניים 6 ............................................................ הבעה בעל פה ובכתב 03 ................................................................................... הוראת לשון בהקשר 01 .................................................................................... הרחבה והעמקה של אוצר מילים 01 .................................................................. פיתוח רמות חשיבה גבוהות 06 ......................................................................... טיפוח אוריינות דיגיטלית 02 ............................................................................ עידוד חיבת קריאה 31 ...................................................................................... התאמה לשונות של תלמידים 37 ........................................................................ ההישגים הנדרשים בחינוך הלשוני ומקומם בספרים לכיתה 32 ......................... 'ב תוכן הספרים ( לתלמידים 23 ............................................................................ ( הנחיות כלליות לפרקי הספרים לכיתה 24 ....................................................... 'ב פרקי הספרים לכיתה : 'ב העמקה ותוספות 27 ..................................................... מפגשים עם ספר שלם : 6 ספרי קריאה מ רשימת יצירות הספרות שפרסם משרד החינוך 010 .............................................................................................. נספח : טבלת הטקסטים בספרי הלימוד 062 .........................................................

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר