עמוד:169

שיחה בכיתה . 1 השיר הוא שיחה ארכה בין שתי ילדות . איך יודעים מתי כל ילדה מדברת ? . 2 א . איך קוראים לילדות ? ב . איך אתם יודעים את זה ? סמנו את התשובה המתאימה . כל ילדה מציגה את עצמה . כל ילדה מציגה את החברה שלה . . 3 א . קראו את 2 המשפטים הראשונים של השיר , וכתבו : מי אומרת את המשפט הראשון ? מי אומרת את המשפט השני ? ב . קראו שוב את הבית הראשון . סמנו בכחל את המקפים ליד המשפטים של נעה . סמנו באדם את המקפים ליד המשפטים של טל . ג . בחרו עוד בית מהשיר , וסמנו גם בו את המקפים שליד המשפטים של נעה בכחל ואת המקפים שליד המשפטים של טל באדם . . 4 עבדו בזוגות : התחלקו לזוגות וקראו את השיר בקול רם : אחד מכם יקריא את המשפטים של נעה , והשני יקריא את המשפטים של טל . שימו לב : בסופי המשפטים מופיעים סימני קריאה ! בשיר הזה , סימני הקריאה הם סימן להתרגשות . חשבו על כך כשאתם קוראים את השיר בקול רם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר