עמוד:81

ב . הוסיפו לטבלה עוד 2 דגמאות שיכולות לתאר כלב או כלבה . כתבו ליד כל דגמה אם זאת עבדה או דעה . ג . עבדו בקבוצות : קראו לחברי הקבוצה את התאורים שהוספתם , וחברי הקבוצה יקבעו אם כל תאור הוא עבדה או דעה . שיחה בכיתה . 9 כיצד מחליפות המודעות את "אבן הטוען" שהיתה נהוגה בזמן בית המקדש ? . 10 עבדו בזוגות : כתבו מודעה משלכם , העוסקת בחפוש חפץ חשוב שאבד לכם ( אם לא אבד לכם חפץ חשוב , אתם יכולים להמציא אבדה כזו . ( אחרי שתסימו לכתב את המודעה , קראו אותה ובדקו : האם רשמתם במודעה מי כתב אותה ? ( זה יכול להיות השם שלכם או שם שהמצאתם ( . האם כתבתם מספר טלפון , או הצעתם דרך אחרת ליצר אתכם קשר ? ( כדאי להמציא מספר טלפון , ולא לכתב את המספר האמתי שלכם ( . האם כתבתם במודעה תאור מפרט של החפץ שאבד ? . 11 במשפחת זאבי אמא וטרינרית ואבא מאלף כלבים . על המקרר של המשפחה תלויים פתקים רבים הקשורים לבעלי חיים . משפחת זאבי החליטה לעשות קצת סדר ולהשאיר על המקרר רק את המודעות ( ראו בעמוד הבא . ( א . בחרו רק את המודעות שעל המקרר , וצבעו את המסגרות שלהן . שיחה בכיתה ב . איך ידעתם במה לבחר ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר