עמוד:195

ה . שוחחו בקבוצה : לפי מה שאתם יודעים על אורח חייו של עכבר , מה דעתכם על המשאלה של הצרצר ? היעזרו בסיפורים שקראתם ובניסיון האישי שלכם . . 5 הכרתם מקרוב שני בעלי חיים שהתלוננו על חייהם וסיפרו מה היו רוצים להיות . א . התבוננו בטבלה , קראו את הכותרות והשלימו את החסר : ב . עבדו בקבוצות : קראו את השיר עד סופו . כל קבוצה תתמקד באחד מבעלי החיים שנותרו – עכבר , כלב , סוס או פיל - ותוסיף אותו לטבלה . ג . הקבוצה תבחר דרך להציג לכיתה את בעל החיים "שלה" - בהקראת דבריו או בדרך אחרת שתאפשר לתלמידים להבין על מה הוא מתלונן ומה הוא רוצה להיות . לפני שאתם מתחילים חשבו : מי מדבר ? מה הוא אומר בכל חלק בדבריו ? איך הוא אומר את הדברים ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר