עמוד:185

ב . קראו בקול את הצליל החוזר בכל פעם שהוא מופיע בבית הראשון . מה אתם שומעים ? ג . עכשיו המשיכו לבית השני וקראו בקול את הצליל החוזר . ( האם זה אותו צליל כמו בבית הראשון (? ד . אם תספרו , תגלו שהצליל החוזר מופיע בשיר כולו 18 פעמים ! אם כך , מהו רצף הצלילים שמצלצל באוזניהם של קוראי השיר ? איך הצלילים האלה קשורים למה שהנמלה אוהבת לעשות ? הסבירו . לפעמים חזרות רבות על צלילים מסוימים מדגישות פרט שקשור לתוכן השיר . לפעמים חזרה על צלילים יוצרת הומור . מחשבות על השיר . 5 עבדו בקבוצות : חשבו על דרכים מעניינות לקרוא את השיר בקול . חשבו מה תרצו להדגיש , אילו שורות יקראו כולם יחד . בוודאי יש לכם רעיונות נוספים !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר