עמוד:162

ב . חשבו איך מגיבה כל אחת מהילדות , ואז בחרו באחת מהן והמשיכו לתאר את הפסל באותו אופן : אם הילדה מתארת עובדות , כתבו רק עובדות נוספות . אם היא מתארת רגשות ומחשבות – כתבו עוד רגשות ומחשבות . אם היא משלבת בין רגשות ומחשבות לעובדות – עשו זאת גם אתם . . 3 א . התבוננו בפסל שפיסל דב פייגין , וכתבו עליו כל מה שתרצו ובאיזו דרך שתרצו . ב . קראו לעצמכם את מה שכתבתם : האם תיארתם עובדות ? האם הבעתם את דעתכם , רגשותיכם ומחשבותיכם ? האם עשיתם את שני הדברים ? סמנו בצבע אחד עובדות ובצבע אחר רגשות , מחשבות ודעות . ג . במלבן שבעמוד הבא תמצאו קטע שנכתב על הפסל של דב פייגין . קראו אותו והחליטו מה עושה הכותב : מתאר עובדות שהוא רואה , מביע מחשבות ורגשות , או משלב בין שני הדברים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר