עמוד:156

. 7 א . החלק השני של השיר מתחיל במילים "אך פעם . " מה אפשר לדעת לפי המילה "אך ? " העתיקו את התשובה המתאימה : בחלק השני של השיר הילד מספר על מקרה דומה למה שסיפר קודם . בחלק השני של השיר הילד מספר על מקרה שונה ממה שסיפר קודם . ב . החלק השני מספר על מקרה שקרה פעם אחת . ספרו מה קרה ללטאה , ומה קרה לילד . בפעילויות הבאות נתבונן באופן הכתיבה והעיצוב של השיר . . 8 א . הילד בשיר מתאר את הלטאה בעזרת המילה "נפלאה . " מה מיוחד בצורת הכתיבה של המילה בשיר ? קראו את המילה בקול כמו שהיא כתובה ( היזכרו במילה אחרת בשיר שכתובה כך . ( ב . לפי צורת הכתיבה של המילה , מה מרגיש הילד ומה הוא חושב על הלטאה ? שיחה בכיתה . 9 א . בסוף השיר הילד מחליט החלטה חשובה . מצאו אותה וחשבו על צורת הכתיבה שלה . איך היא מבליטה את ההחלטה ? ב . המילים "אינני רודף לטאות" מופיעות בשיר פעמיים : בשורה הראשונה של השיר ובסופו . מהו ההבדל בין שתי הפעמים ? קראו אותן בקול בצורה שתדגיש את ההבדל ביניהן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר