עמוד:138

. 4 מבינים את הרגשות של הילד המספר ( חלק ב . ( א . קראו את הפסקה הראשונה של חלק ב שבה הילד מדבר על עצמו . האם הוא מדבר , לדעתכם , בכנות ? הסבירו . ב . יואב אמר לילד המספר שהוא פחדן כי הוא נועל סנדלים במקום ללכת יחף . איך הילד רוצה להוכיח שהוא לא פחדן ? ג . הילד המספר הכריז על תנאי התחרות . השלימו . מי ש הוא המנצח . מי ש הוא המפסיד . ד . הילדים קבעו זמן ומקום לתחרות ; איפה ומתי תתקיים התחרות ? ה . למה נבחרו החולות כמקום מתאים לתחרות ? ו . למה נבחרה שעת הצהריים ? ז . את מי מותר להביא לתחרות ? . 5 מזהים את התכונות של הילד המספר . קראו את המחשבות של הילד לפני התחרות ובמהלכה : " מה שאני אומר , אני מקיים , ויהיה מה שיהיה " . " גם אני לא רציתי להיכנע בשום אופן " . " כל זמן שיואב יוסיף ללכת - גם אני אלך " ! א . איזו תכונה של הילד בולטת מהדברים האלה ? סמנו . פחדנות ותרנות כנות עקשנות כעסנות ב . האם זוהי תכונה טובה , לדעתכם ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר