עמוד:119

יש כל מיני דרכים לשכנע . באיזו דרך ( או דרכים ) השתמשו הילדים ? א . מי מהילדים החליט לשכנע בעזרת הסבר על המקום או תיאור של המקום ? ב . מי מהילדים החליט לשכנע בעזרת דוגמה לפעילויות שאפשר לעשות במקום ? ג . מי מהילדים החליט לשכנע בעזרת השוואה בין כמה מקומות ? . 3 עבדו בקבוצות : התחלקו לקבוצות לפי המקום שאתם מעדיפים לנסוע אליו ושוחחו ביניכם . הציעו באילו דרכים אפשר להשתמש כדי לשכנע את התלמידים בכיתה לבחור במקום שאתם מעדיפים . . 4 כל אחד ואחת מכם צריכים לכתוב בעצמם טקסט שישכנע את התלמידים בכיתה שלכם מדוע כדאי לבקר דווקא במקום שאתם מציעים . בטקסט שלכם צריכות להופיע לפחות שתי סיבות שבגללן כדאי , לדעתכם , לנסוע לבקר במקום הזה . לפני שאתם מתחילים , זכרו שיש כל מיני דרכים לשכנע ואפשר להשתמש בכמה דרכים : אפשר לשכנע בעזרת הסבר על המקום או תיאור של המקום . אפשר לשכנע בעזרת דוגמאות לפעילויות שאפשר לעשות במקום . אפשר לשכנע גם בעזרת השוואה בין כמה מקומות – מדוע כדאי לבקר במקום שבחרתי ולא במקומות האחרים . עמק הצבאים מואון פעיל עין יעל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר