עמוד:117

. 2 עבדו בקבוצות : חפשו מי עוד בכיתה החליט לקרוא את הטקסט על " מוזאון ארצות המקרא ירושלים . " שוחחו ביניכם בנוגע לשאלות שלפניכם והקשיבו להסברים של חברי הקבוצה . בסוף הגיעו לתשובה משותפת . א . מה אתם יודעים על המקצוע של הארכאולוגים ? ב . איך המקצוע הזה קשור ל"מוזאון ארצות המקרא ירושלים ? " . 3 אחרי שאורי מכיתה ג 4 סיים לקרוא על שני מקומות בירושלים , הוא החליט שהוא מעדיף לבקר במוזאון ארצות המקרא . א . הטיול של כיתה ג 4 לירושלים יהיה באביב . באביב יש מזג אוויר הפכפך : לפעמים חם מאוד ולפעמים יורד גשם חזק , לכן אורי רוצה לשכנע את הילדים שכדאי ללכת למקום שהוא בתוך בניין . עזרו לו לכתוב נימוק מתאים . כאשר אתם כותבים את התשובה שלכם , היעזרו והשתמשו במילים : לדעתי , אני חושב / חושבת שכדאי לבקר במוזאון ארצות המקרא כי , בגלל , מפני ש ... לדוגמה , למשל ב . אורי רוצה גם לתת דוגמה לפעילות מהנה כדי שהילדים ישתכנעו לבקר במוזאון הזה . עזרו לו לכתוב נימוק מתאים . אם סיימתם לקרוא שני טקסטים , עברו לפעילות " לקראת סיום" שבעמוד . 118 אם קראתם רק טקסט אחד , חזרו לרשימת המקומות שנמצאת בעמוד 107 ודלגו למקום הבא שבחרתם לקרוא עליו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר