עמוד:109

. 2 הכותבת מציגה מידע על המקום כדי שהקוראים ידעו מה אפשר לעשות במקום ומה מיוחד בו . עבדו בקבוצות : חפשו מי עוד בכיתה החליט לקרוא על "עמק הצבאים . " שוחחו ביניכם : האם אחרי שקראתם את הטקסט , הייתם רוצים לבקר במקום ? הסבירו מדוע . הקשיבו להסברים של חבריכם , ומצאו מה דומה במחשבות שלכם ומה שונה . . 3 בקטע כתוב שהאנשים שגרים ליד עמק הצבאים היו צריכים לצאת למאבק כדי שלא יהרסו את המקום ויבנו במקומו בניינים וחנויות . כדי להצליח במאבק הם היו צריכים לשכנע כל מיני אנשים למה לא כדאי להרוס את העמק . א . חשבו על נימוק שאתם הייתם משתמשים בו כדי לשכנע אחרים לא לבנות בניינים בשטח של עמק הצבאים . כתבו אותו . כאשר אתם כותבים את התשובה שלכם , היעזרו והשתמשו במילים : לדעתי , אני חושב / חושבת ש ... כי , בגלל , מפני ש ... אסור , צריך , כדאי לדוגמה , למשל ב . האם תוכלו לחשוב על נימוק למה כן כדאי לאפשר לבנות בעמק הצבאים ? אם כן , כתבו אותו . . 4 ליטל רוצה לשכנע את הכיתה לבקר בעמק הצבאים , כי היא תמיד מעדיפה להשתתף בפעילויות שעושים בחוץ . חשבו על נימוק אחד בעד פעילויות שעושים בחוץ , במקומות פתוחים . חשבו על נימוק אחד נגד פעילויות שעושים בחוץ , במקומות פתוחים . אם סיימתם לקרוא שני טקסטים , עברו לפעילות " לקראת סיום" שבעמוד . 118 אם קראתם רק טקסט אחד , חזרו לרשימת המקומות שנמצאת בעמוד 107 ודלגו למקום הבא שבחרתם לקרוא עליו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר