עמוד:32

ב . כתבו מה היו הסימנים שעזרו לכם לזהות את התמונה של כל ציפור . התחילו את המשפטים שלכם כך : הסימנים שעזרו לי לזהות את הציפור בתמונה הם .... שיחה בכיתה ג . האם התלבטתם בין כמה ציפורים לפני שהחלטתם מה רואים בכל תמונה ? אם לא התלבטתם , הסבירו מה עזר לכם לזהות את הציפור שבכל תמונה . ד . איזה מידע על הציפורים שבתמונות היינו מפסידים אילו היו במגדירים רק תמונות שלהם ללא טקסט ? . 4 א . לפניכם משפטים מתוך ארבעת הקטעים שקראתם : " הנקר אוכל בעיקר חרקים ... הוא אוהב גם פרות ואגוזים " . " הירגזי אוכל חרקים ואוהב מאוד בוטנים " . " השחרור אוכל חרקים , תולעים ופרות " . " הפשוש אוכל חרקים קטנים וגם עכבישים " . לפי המשפטים האלה אפשר להגיד שבכל הקטעים שקראנו יש תיאור של . ב . עבדו בזוגות : איזה עוד מידע חשוב יש בקטעים על כל אחת מהציפורים ? התחילו את התשובה שלכם כך : בכל הקטעים שקראנו יש ....

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר