נמצאו 103 ספרים בקטגוריה
לכל הספרייה
תיאור: הסביבה "לשון לתיכון" מיועדת להוראת הלשון בדרך חדשנית, מרתקת וחווייתית.
הסביבה כוללת נושאי לימוד ותרגול בהתאם לארגון הלמידה החדש: הבעה הבנה, תחביר, מערכת הצורות (פועל ושם עצם) ותקינות.
התכנים מותאמים להעמקה בתחום התחביר ולהעמקה בתחום הצורות.
הסביבה כוללת יחידות דיגיטליות וחוברות תרגול מלוות.
 הסביבה הדיגיטלית בנויה מרצף שיעורים דיגיטליים הפרוסים לאורך כל השנה, והחוברות המלוות מכילות תרגול רב בכל נושאי הלימוד. החוברות מאפשרות לתלמידים לתרגל בכתב במהלך השיעור ובלמידה בבית.
החוברת מכילה תרגילים מגוונים בנושאים: הבנה והבעה (בדגש על כתיבה ממזגת), תחביר ותקינות, לנבחנים בבחינת הבגרות בתחום העמקה תחביר.
צוות הפיתוח של "לשון לתיכון" כולל מורות ללשון בעלות ניסיון של שנים רבות בהגשה לבגרות, אנשי אקדמיה, עורכים לשוניים, מומחים בתחום הטכנולוגיה ומעצבים גרפיים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: קשת היא חוברת עבודה המיועדת לביסוס וקידום מיומנויות הקריאה והכתיבה בהתאם להישגים הנדרשים בתוכנית הלימודים בחינוך הלשוני.
החוברת מחולקת לארבעה שערים: על עצמי, ילדות וילדים בעולם, בדמיון, בעלי חיים.
בכל שער טקסטים מסוגות שונות המאורגנים סביב נושא משותף.
הטקסטים עוסקים בנושאים רלוונטיים לתלמידות ולתלמידים, מעוררי סקרנות, רגש ומחשבה.
הפעילויות בחוברת מקדמות מיומנויות אורייניות באופן שיטתי ומובנה:
• תיהלוך מדורג המקדם את הבנת הנקרא ותשאול ברמות חשיבה שונות.
• הזמנות לכתיבה המשלבות מעורבות, ביטוי אישי והבעת עמדה.
• חיזוק הידע הלשוני והרחבת אוצר המילים בתוך הקשר.
כל זאת, תוך קידום מיומנויות למידה עצמאית, חוויית למידה מהנה וחיזוק תחושת המסוגלות של התלמידות והתלמידים.
החוברת מתאימה לעבודה בקבוצה קטנה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת למידה להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבות הביניים, המציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת בהתאם לתוכנית הלימודים. התכנים מעודכנים ומותאמים לעולמם של התלמידים, ומתמקדים בפיתוח הכישורים והידע הדרושים בתקופה זו, כגון כתיבה ארוכת טווח, הבעה בעל פה, למידה שיתופית ועוד.
סביבת הלמידה כוללת:
תוכן דיגיטלי – המותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מודפסת מלווה – המאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת למידה להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבות הביניים, המציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת בהתאם לתוכנית הלימודים. התכנים מעודכנים ומותאמים לעולמם של התלמידים, ומתמקדים בפיתוח הכישורים והידע הדרושים בתקופה זו, כגון כתיבה ארוכת טווח, הבעה בעל פה, למידה שיתופית ועוד.
סביבת הלמידה כוללת:
תוכן דיגיטלי – המותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מודפסת מלווה – המאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: קשת היא חוברת עבודה המיועדת לביסוס וקידום מיומנויות הקריאה והכתיבה בהתאם להישגים הנדרשים בתוכנית הלימודים בחינוך הלשוני.
החוברת מחולקת לארבעה שערים: על עצמי, ילדות וילדים בעולם, בדמיון, בעלי חיים.
בכל שער טקסטים מסוגות שונות המאורגנים סביב נושא משותף.
הטקסטים עוסקים בנושאים רלוונטיים לתלמידות ולתלמידים, מעוררי סקרנות, רגש ומחשבה.
הפעילויות בחוברת מקדמות מיומנויות אורייניות באופן שיטתי ומובנה:
• תיהלוך מדורג המקדם את הבנת הנקרא ותשאול ברמות חשיבה שונות.
• הזמנות לכתיבה המשלבות מעורבות, ביטוי אישי והבעת עמדה.
• חיזוק הידע הלשוני והרחבת אוצר המילים בתוך הקשר.
כל זאת, תוך קידום מיומנויות למידה עצמאית, חוויית למידה מהנה וחיזוק תחושת המסוגלות של התלמידות והתלמידים.
החוברת מתאימה לעבודה בקבוצה קטנה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת לשון לתיכון המחודשת מיועדת להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבה העליונה בהתאם לתוכנית הלימודים . הסביבה המחודשת מציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת, והיא כוללת טקסטים מעודכנים המותאמים לעולמם של התלמידים ותרגול חדש ומגוון בנושאי הלשון. התכנים מותאמים להעמקה בתחום התחביר או להעמקה בתחום הצורות.
סביבת הלמידה כוללת :
תוכן דיגיטלי – מותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, מבדקים, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מלווה מודפסת – מאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים. לאורך החוברת שזורים קוֹדָרִים (QR code) המפנים ליחידות הלימוד המקבילות בסביבה הדיגיטלית ולסרטוני לימוד ייעודיים.
צוות הפיתוח של לשון לתיכון כולל מורות ללשון בעלות ניסיון של שנים רבות בהגשה לבגרות, אנשי אקדמיה, עורכים לשוניים, מומחים בתחום הטכנולוגיה ומעצבים גרפיים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת לשון לתיכון המחודשת מיועדת להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבה העליונה בהתאם לתוכנית הלימודים . הסביבה המחודשת מציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת, והיא כוללת טקסטים מעודכנים המותאמים לעולמם של התלמידים ותרגול חדש ומגוון בנושאי הלשון. התכנים מותאמים להעמקה בתחום התחביר או להעמקה בתחום הצורות.
סביבת הלמידה כוללת:
תוכן דיגיטלי – מותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, מבדקים, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מלווה מודפסת – מאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים. לאורך החוברת שזורים קוֹדָרִים (QR code) המפנים ליחידות הלימוד המקבילות בסביבה הדיגיטלית ולסרטוני לימוד ייעודיים.
צוות הפיתוח של לשון לתיכון כולל מורות ללשון בעלות ניסיון של שנים רבות בהגשה לבגרות, אנשי אקדמיה, עורכים לשוניים, מומחים בתחום הטכנולוגיה ומעצבים גרפיים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: התוכנית "עולמות" לכיתה ג היא סביבת למידה היברידית חדשנית, המשלבת בין סביבה דיגיטלית לספר לימוד, ונותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני.
התוכנית "עולמות" לכיתה ג כוללת תכנים מרתקים ואיורים מרהיבים, נותנת מענה לשונות הלומדים, מקדמת למידה פעילה, ומעודדת סקרנות, מעורבות ואחריות של התלמידות והתלמידים.
זו הסביבה הראשונה בסדרה החדשה "עולמות" לכיתות ג-ו.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת לשון לתיכון המחודשת מיועדת להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבה העליונה בהתאם לתוכנית הלימודים . הסביבה המחודשת מציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת, והיא כוללת טקסטים מעודכנים המותאמים לעולמם של התלמידים ותרגול חדש ומגוון בנושאי הלשון. התכנים מותאמים להעמקה בתחום התחביר או להעמקה בתחום הצורות.
סביבת הלמידה כוללת :
תוכן דיגיטלי – מותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, מבדקים, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מלווה מודפסת – מאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים. לאורך החוברת שזורים קוֹדָרִים (QR code) המפנים ליחידות הלימוד המקבילות בסביבה הדיגיטלית ולסרטוני לימוד ייעודיים.
צוות הפיתוח של לשון לתיכון כולל מורות ללשון בעלות ניסיון של שנים רבות בהגשה לבגרות, אנשי אקדמיה, עורכים לשוניים, מומחים בתחום הטכנולוגיה ומעצבים גרפיים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת לשון לתיכון המחודשת מיועדת להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבה העליונה בהתאם לתוכנית הלימודים . הסביבה המחודשת מציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת, והיא כוללת טקסטים מעודכנים המותאמים לעולמם של התלמידים ותרגול חדש ומגוון בנושאי הלשון. התכנים מותאמים להעמקה בתחום התחביר או להעמקה בתחום הצורות.
סביבת הלמידה כוללת:
תוכן דיגיטלי – מותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, מבדקים, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מלווה מודפסת – מאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים. לאורך החוברת שזורים קוֹדָרִים (QR code) המפנים ליחידות הלימוד המקבילות בסביבה הדיגיטלית ולסרטוני לימוד ייעודיים.
צוות הפיתוח של לשון לתיכון כולל מורות ללשון בעלות ניסיון של שנים רבות בהגשה לבגרות, אנשי אקדמיה, עורכים לשוניים, מומחים בתחום הטכנולוגיה ומעצבים גרפיים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת למידה להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבות הביניים, המציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת בהתאם לתוכנית הלימודים. התכנים מעודכנים ומותאמים לעולמם של התלמידים, ומתמקדים בפיתוח הכישורים והידע הדרושים בתקופה זו, כגון כתיבה ארוכת טווח, הבעה בעל פה, למידה שיתופית ועוד.
סביבת הלמידה כוללת:
תוכן דיגיטלי – המותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מודפסת מלווה – המאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת למידה להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבות הביניים, המציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת בהתאם לתוכנית הלימודים. התכנים מעודכנים ומותאמים לעולמם של התלמידים, ומתמקדים בפיתוח הכישורים והידע הדרושים בתקופה זו, כגון כתיבה ארוכת טווח, הבעה בעל פה, למידה שיתופית ועוד.
סביבת הלמידה כוללת:
תוכן דיגיטלי – המותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מודפסת מלווה – המאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת למידה להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבות הביניים, המציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת בהתאם לתוכנית הלימודים. התכנים מעודכנים ומותאמים לעולמם של התלמידים, ומתמקדים בפיתוח הכישורים והידע הדרושים בתקופה זו, כגון כתיבה ארוכת טווח, הבעה בעל פה, למידה שיתופית ועוד.
סביבת הלמידה כוללת:
תוכן דיגיטלי – המותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מודפסת מלווה – המאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: סביבת למידה להוראת הבנה, הבעה ולשון בחטיבות הביניים, המציעה חוויית הוראה ולמידה פעילה ומרתקת בהתאם לתוכנית הלימודים. התכנים מעודכנים ומותאמים לעולמם של התלמידים, ומתמקדים בפיתוח הכישורים והידע הדרושים בתקופה זו, כגון כתיבה ארוכת טווח, הבעה בעל פה, למידה שיתופית ועוד.
סביבת הלמידה כוללת:
תוכן דיגיטלי – המותאם למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד, ומורכב ממערכי שיעור שלמים לאורך השנה. התוכן כולל הסברים מעמיקים לצד תרגול בדיק ומשוב מיידי, סרטונים לימודיים, המחשות לשוניות, משחקים ומשימות שיתופיות.
חוברת מודפסת מלווה – המאפשרת לתרגל בכתב את כל נושאי הלימוד ומציעה עזרים ("טיפים") ללומדים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: התוכנית קסם וחברים לכיתה ב היא סביבת למידה היברידית חדשנית, הנותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני ולשונות הלומדים.
התוכנית משלבת בין סביבה דיגיטלית לבין ארבע חוברות מודפסות, מקדמת למידה פעילה ומעודדת מעורבות ואחריות של התלמידים. מה בתוכנית?
• "העץ של קסם" - מסלול מרכזי בהנחיית מורה בארבעה נושאים: התחלה, משחק, קשר, יצירה
• קוראים פה! - מסלול דיגיטלי לקידום שטף הקריאה בלמידה עצמית
• הגלריה - אזור מיוחד להעשרה ולהנאה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: התוכנית קסם וחברים לכיתה ב היא סביבת למידה היברידית חדשנית, הנותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני ולשונות הלומדים.
התוכנית משלבת בין סביבה דיגיטלית לבין ארבע חוברות מודפסות, מקדמת למידה פעילה ומעודדת מעורבות ואחריות של התלמידים. מה בתוכנית?
• "העץ של קסם" - מסלול מרכזי בהנחיית מורה בארבעה נושאים: התחלה, משחק, קשר, יצירה
• קוראים פה! - מסלול דיגיטלי לקידום שטף הקריאה בלמידה עצמית
• הגלריה - אזור מיוחד להעשרה ולהנאה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: התוכנית קסם וחברים לכיתה ב היא סביבת למידה היברידית חדשנית, הנותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני ולשונות הלומדים.
התוכנית משלבת בין סביבה דיגיטלית לבין ארבע חוברות מודפסות, מקדמת למידה פעילה ומעודדת מעורבות ואחריות של התלמידים. מה בתוכנית?
• "העץ של קסם" - מסלול מרכזי בהנחיית מורה בארבעה נושאים: התחלה, משחק, קשר, יצירה
• קוראים פה! - מסלול דיגיטלי לקידום שטף הקריאה בלמידה עצמית
• הגלריה - אזור מיוחד להעשרה ולהנאה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: התוכנית קסם וחברים לכיתה ב היא סביבת למידה היברידית חדשנית, הנותנת מענה שלם, רלוונטי ועדכני לתוכנית הלימודים בחינוך לשוני ולשונות הלומדים.
התוכנית משלבת בין סביבה דיגיטלית לבין ארבע חוברות מודפסות, מקדמת למידה פעילה ומעודדת מעורבות ואחריות של התלמידים. מה בתוכנית?
• "העץ של קסם" - מסלול מרכזי בהנחיית מורה בארבעה נושאים: התחלה, משחק, קשר, יצירה
• קוראים פה! - מסלול דיגיטלי לקידום שטף הקריאה בלמידה עצמית
• הגלריה - אזור מיוחד להעשרה ולהנאה
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: עברית לתיכון: הבנה,הבעה ולשון – תוכנית חדשנית לתלמידים דוברי ערבית בחטיבה העליונה, שמחזקת את השליטה בשפה העברית ומקדמת להצלחה בבחינת הבגרות.
התוכנית כוללת:
- סביבה דיגיטלית המותאמת למקרן בכיתה, למחשב האישי וגם לטלפון הנייד
- חוברת גיבוי מודפסת למצבים שאין נגישות לאינטרנט
- יישומון (אפליקציה) לתרגול נושאים לשוניים
מה בתוכנית?
- מצגות, המחשות ומשחקים אינטראקטיביים
- טקסטים המתאימים להוראה דיפרנציאלית
- חיזוק מיומנויות ההבנה וההבעה והרחבת אוצר המילים
- מגוון תרגילים לחיזוק נושאים לשוניים
- מבדקים המדמים את בחינת הבגרות
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: הסביבה "לשון לתיכון" מיועדת להוראת הלשון בדרך חדשנית, מרתקת וחווייתית.
הסביבה כוללת נושאי לימוד ותרגול בהתאם לארגון הלמידה החדש: הבעה הבנה, תחביר, מערכת הצורות
(פועל ושם עצם) ותקינות.
התכנים מותאמים להעמקה בתחום התחביר ולהעמקה בתחום הצורות.
הסביבה כוללת יחידות דיגיטליות וחוברות תרגול מלוות.
הסביבה הדיגיטלית בנויה מרצף שיעורים דיגיטליים הפרוסים לאורך כל השנה, והחוברות המלוות מכילות תרגול רב בכל נושאי הלימוד.
החוברות מאפשרות לתלמידים לתרגל בכתב במהלך השיעור ובלמידה בבית.
החוברת מכילה תרגילים מגוונים בנושאים: הבנה והבעה (בדגש על כתיבה ממזגת), צורות ותקינות, לנבחנים בבחינת הבגרות בתחום העמקה צורות.
צוות הפיתוח של "לשון לתיכון" כולל מורות ללשון בעלות ניסיון של שנים רבות בהגשה לבגרות, אנשי אקדמיה, עורכים לשוניים, מומחים בתחום הטכנולוגיה ומעצבים גרפיים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: חוברת זו מלווה את הספר מדברים בעברית לכיתה ו והיא מיועדת לתרגול נוסף של אוצר המילים והנושאים הלשוניים הנלמדים בספר.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: חוברת זו מלווה את הספר מדברים בעברית לכיתה ה והיא מיועדת לתרגול נוסף של אוצר המילים והנושאים הלשוניים הנלמדים בספר.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל "שירים וסיפורים לכל השנה" מפרט את השיקולים בבחירת הטקסטים והאיורים, מפרט את יתרונות העבודה בסביבה הדיגיטלית ומאפיין את הפעילויות בחוברת. המד"ל מציע הדרכה והנחיות מפורטות, מעשירות ויישומיות להוראת כל הטקסטים בחוברת.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל לחוברת 2 כולל את הפעילויות לתלמידים, מציע הדרכה והנחיות יישומיות לכל הפעילויות, מוסיף דרכי עבודה מגוונות עם מתקשים ועם מתקדמים ומציע פעילויות שאינן כלולות בחוברת ועשויות להעשיר את הידע ולגוון את דרכי הלמידה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל לחוברת 1 - בחלק הראשון יש הסבר על שיטת ההוראה, הנחיות לעבודה בכיתה הטרוגנית ולהערכה, הצעות לעידוד קריאה, מידע על מרכז המורים ועוד. החלק השני כולל את הפעילויות לתלמידים ומציע הנחיות יישומיות לכל פעילות והצעות נוספות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי. לכל ספר בסדרה נלווה מדריך למורה הכולל:  ספר הלימוד לתלמידים בהקטנה ;  הסבר על עקרונות הסדרה ;  טבלה מפורטת ובה פריסת הספר לפי חלוקה ליחידות, טקסטים, ידע לשוני וביצועי הבנה ;  העמקה ותוספות לכל יחידה בספר - מטרות היחידה, יעדי החינוך הלשוני והצעות מעשיות להוראה ולהרחבה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי. לכל ספר בסדרה נלווה מדריך למורה הכולל:  ספר הלימוד לתלמידים בהקטנה ;  הסבר על עקרונות הסדרה ;  טבלה מפורטת ובה פריסת הספר לפי חלוקה ליחידות, טקסטים, ידע לשוני וביצועי הבנה ;  העמקה ותוספות לכל יחידה בספר - מטרות היחידה, יעדי החינוך הלשוני והצעות מעשיות להוראה ולהרחבה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: תיאור: "מדברים בעברית" היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על פיתוח מיומנות הדיבור, שילוב הגישה הרב-לשונית, רב-תרבותיות ועוד. כל ספר מלווה בפעילויות דיגיטליות ובמבדקים.
נושאים נבחרים: מספרים בכל מקום, השעה והשעון, ביחד או לחוד, משחקים, מוזיקה, שפת הסימנים.
נושאים לשוניים נבחרים: פעלים בעתיד, שם המספר (100-20), סמיכות, אפשר / אי אפשר, מותר / אסור, כדאי + שם פועל.
ערך מוסף לספר: תרגול קריאה ללא ניקוד ("כאן קוראים"), משימות להבעה בע"פ ובכתב, שאלות במבנה דומה לשאלות מבחן מפמ"ר, מילון "מדברים בעברית" כיתות ג-ו, פעילות משחקית מסכמת.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: תיאור:"מדברים בעברית" היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על פיתוח מיומנות הדיבור, שילוב הגישה הרב-לשונית, רב-תרבותיות ועוד. כל ספר מלווה בפעילויות דיגיטליות ובמבדקים.
נושאים נבחרים: חברוּת, דומים וגם שונים, ילדים בעולם, חלוקת הזמן על פני היום, תזמורות מיוחדות, שמירה על הטבע והסביבה.
נושאים לשוניים נבחרים: הטיית מילות יחס ברבים (אתכם, אותן, שלכם, שלהן...), צריך+ שם עצם / שם פועל, שם המספר (20-11 ועשרות שלמות), הרחבת העיסוק בפעלים בעבר.
ערך מוסף לספר: סיפורי עם, רעיון ערכי המלווה כל פרק, משימות להבעה בע"פ ובכתב, מילון "מדברים בעברית לכיתה ה" מרוכז.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" היא תוכנית לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות. החוברת מציעה לתלמידים פעילויות להכרת אותיות הא”ב (שם, צורה וצליל) ולפיתוח המודעות הפונולוגית. החוברת מזמינה את התלמידים להתנסות בכתיבת האותיות ומטפחת חשיבה ושיח על השפה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
בחוברת שלושה שערים:
1. טקסטים ופעילויות לחגים ולעונות השנה.
2. יצירות ספרות וקטעי מידע מסוגות שונות ובנושאים מגוונים למי שסיימו את רכישת הקריאה.
3. שירים מאת מרים ילן שטקליס, היוצרת הנבחרת לכיתה א.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
החוברת מציגה את אותיות הכתב בקבוצות, לפי צורותיהן, מן הקל אל הכבד, ומציעה פעילויות לתרגול הכתיבה של כל אות ואות. בחוברת גם פעילויות קריאה וכתיבה של מילים ומשפטים ושל חידות ותשבצים הכתובים באותיות הכתב.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
בחוברת 1 - הכרת 12 אותיות ראשונות וסימני הניקוד קמץ, פתח ושווא, תרגול כתיבה וקריאה של צלילים, מילים, משפטים וטקסטים בהלימה לאותיות ולסימני הניקוד שנלמדו, האזנה ליצירות ספרות בסוגות שונות ולקטעי מידע.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
בחוברת 2 - פעילויות בהלימה לשונות הלומדים, הכרת 10 האותיות האחרונות והקניית סימן הניקוד חיריק. תרגול כתיבה וקריאה של צלילים, מילים, משפטים וטקסטים בכל האותיות בקמץ-פתח, שווא וחיריק, האזנה ליצירות ספרות וקטעי מידע.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
בחוברת 3 - הקניית סימני הניקוד חולם, צירה, סגול, שורוק וקובוץ. קידום וביסוס הקריאה והכתיבה בכל סימני הניקוד, תשאול בהלימה לשונות הלומדים, פיתוח מודעות לתופעות בלשון, קריאת יצירות ספרות וקטעי מידע ופעילויות כתיבה מגוונות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל "אותיות הכתב" מציג את שני חלקיה של מערכת הכתב העברית - אותיות דפוס ואותיות כתב, מסביר את הגישות השונות לעיתוי הקניית אותיות הכתב ומפרט את הטעם בהקנייתן בקבוצות. המד"ל גם מפרט את דגמי התרגול ומציע דגמים נוספים.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל "הכרת האותיות" מסביר מהם מודעות פונולוגית וידע אותיות ומה חשיבותם בתהליך רכישת השפה הכתובה. המד"ל מאפיין את הפעילויות ומגדיר את מטרותיהן, וכן מוסיף הצעות לטיפוח המודעות הפונולוגית ופעילויות אתגר והעשרה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל לחוברת 3 כולל את הפעילויות לתלמידים, מציע הדרכה והנחיות יישומיות לכל הפעילויות, מוסיף דרכי עבודה מגוונות עם מתקשים ועם מתקדמים ומציע פעילויות שאינן כלולות בחוברת ועשויות להעשיר את הידע ולגוון את דרכי הלמידה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 1: פעילויות להכרת האותיות א-ד (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 2: פעילויות להכרת האותיות ה-ח (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים, ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 3: פעילויות להכרת האותיות ט-ל (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 4: פעילויות להכרת האותיות מ-ע (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 5: פעילויות להכרת האותיות פ-ק (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי, תוך מתן דגש על מיומנות הדיבור.
החוברות לכיתה ב פותחו בהתאמה לתכנית הלימודים "טעימות בעברית". החוברות מסייעות בהקניה ובתרגול של אוצר מילים ומבנים לשוניים באמצעות משחקים ופעילויות יצירה. לצד כל פעילות בחוברת - הנחיות מפורטות למורים. בנוסף, כל חוברת מלווה בפעילויות דיגיטליות וסרטונים המציגים שיחות. ערך מוסף לחוברת 6: פעילויות להכרת האותיות ר-ת (שם, צורה וצליל).
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל לחוברת 3 כולל את הפעילויות לתלמידים, מציע הדרכה והנחיות יישומיות לכל הפעילויות, מוסיף דרכי עבודה מגוונות עם מתקשים ועם מתקדמים ומציע פעילויות שאינן כלולות בחוברת ועשויות להעשיר את הידע ולגוון את דרכי הלמידה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל לחוברת 2 כולל את הפעילויות לתלמידים, מציע הדרכה והנחיות יישומיות לכל הפעילויות, מוסיף דרכי עבודה מגוונות עם מתקשים ועם מתקדמים ומציע פעילויות שאינן כלולות בחוברת ועשויות להעשיר את הידע ולגוון את דרכי הלמידה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל לחוברת 1 - בחלק הראשון יש הסבר על שיטת ההוראה, הנחיות לעבודה בכיתה הטרוגנית ולהערכה, הצעות לעידוד קריאה, מידע על מרכז המורים ועוד. החלק השני כולל את הפעילויות לתלמידים ומציע הנחיות יישומיות לכל פעילות והצעות נוספות.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: מדברים בעברית היא סדרה עדכנית ללימוד עברית לתלמידים דוברי ערבית בבית הספר היסודי. לכל ספר בסדרה נלווה מדריך למורה הכולל: ספר הלימוד לתלמידים בהקטנה ; הסבר על עקרונות הסדרה ;  טבלה מפורטת ובה פריסת הספר לפי חלוקה ליחידות, טקסטים, ידע לשוני וביצועי הבנה ;  העמקה ותוספות לכל יחידה בספר - מטרות היחידה, יעדי החינוך הלשוני והצעות מעשיות להוראה ולהרחבה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל "שירים וסיפורים לכל השנה" מפרט את השיקולים בבחירת הטקסטים והאיורים, מפרט את יתרונות העבודה בסביבה הדיגיטלית ומאפיין את הפעילויות בחוברת. המד"ל מציע הדרכה והנחיות מפורטות, מעשירות ויישומיות להוראת כל הטקסטים בחוברת.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
תיאור: "קסם וחברים" - תוכנית שיטתית ומדורגת לרכישת הקריאה והכתיבה ולפיתוח מודעות ללשון ולספרות.
מד"ל "הכרת האותיות" מסביר מהם מודעות פונולוגית וידע אותיות ומה חשיבותם בתהליך רכישת השפה הכתובה. המד"ל מאפיין את הפעילויות ומגדיר את מטרותיהן, וכן מוסיף הצעות לטיפוח המודעות הפונולוגית ופעילויות אתגר והעשרה.
מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית
הצג עוד תוצאות