עמוד:117

עמוד 137 דוגמה ג לאחר שהתלמידים מתנסים בכתיבת שני תרגילים לפתירת הבעיה אפשר להציע להם לנסות לכתוב תרגיל שרשרת . בכתיבת תרגיל כזה יש להקפיד על חוקי סדר הפעולות . התרגיל המתאים : . 1 , 200 : 10 + 30 = 150 מובן שאין לדרוש מכל התלמידים לכתוב תרגיל שרשרת אם אינם בשלם לכך . עמוד 138 מטרת הדיון להעלות על פני השטח מבחר של דרכים שונות לפתירת בעיה . יש להניח שתלמידים שונים בכיתה יפתרו באחת הדרכים המוצגות בעמוד זה , וייתכן שיציגו דרכים נוספות משלהם . חשוב לדון עם התלמידים על הדרכים השונות , להראות להם את המשותף להן ואת השונה ביניהן ולאשר את הדרכים השונות אם הן נכונות . עמודים 138-132

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר