עמוד:63

עמודים 78-77 5 כפל שלם בשבר בעזרת ישר המספרים א . מבקשים מהתלמידים להסתכל בדוגמה של פעילות 18 בעמוד . 79 דיון האם תרגילי הכפל הרשומים בדוגמה מתארים את הקפיצות על הישר ? הסבירו : היכן כל אח מהגורמים מיוצג בסרטוט ? היכן המכפלה מיוצגת בסרטוט ? ב . מבקשים מהתלמידים להסתכל על הסרטוט שבסעיף א . דיון - האם הקפיצות על ישר המספרים שוות ? - מהו הגודל של כל קפיצה ? - כמה קפיצות מסורטטות על הישר ? - מהו תרגיל הכפל המתאים לסרטוט ? כאן הכפל נלמד במשמעות של חיבור חוזר , ולכן המספר השלם מיוצג כמספר הקפיצות על הישר , והשבר מיוצג כגודל של כל קפיצה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר