עמוד:39

2 חזרה - שברים שהמונה שלהם גדול מ 1 א . נותנים לתלמידים לעבוד בעמוד 50 בחוברת לתלמיד ולאחר מכן עורכים דיון . עמודים 51-50 עמוד 50 פעילות 3 דיון - מהו השבר המתאים לחלק הפיצה שאכל כל אחד מהילדים ? - איך אפשר להראות זאת בציור ? - איך אפשר להראות שתי חמישיות בעזרת מקלות השברים ? - האם אפשר להראות זאת בדרך אחרת ? אחת הדרכים להראות בציור את חלק הפיצה שאכל כל אחד מהילדים היא זו : 3 מטרת הפעילות היא להראות ש– יכולים להתקבל משלושה חלקים מתוך אותו שלם או רבע מכל אחד משלושה שלמים . ( יש דרכים נוספות ( . במקלות השברים אפשר להראות שתי חמישיות באותו מקל ( צמודות או שאינן צמודות ) או חמישית מכל אחד משני מקלות נפרדים . דפי רב–דף 3-2 נמצאים בסוף מדריך זה , עמודים . 152-151

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר