עמוד:58

על מאפייני מאמר עמדה ועל מבנה הטיעון בתכנית הלימודים , ראו בפרק " עניין משפחתי . " הטקסטים " מי צריך יום שוק בבית-הספר , "? וכן " אוהבת לקרוא , אבל " ... הם טקסטים טיעוניים פשוטים יותר , שנבחרו כדי להציג לתלמידים נושאים מעולמם , כך שיוכלו להגיב עליהם ולכתוב בעקבותיהם ביתר קלות . מחולל הכתיבה – בתהליך כתיבת הטיעון ניתן להיעזר במחולל הכתיבה באתר האינטרנט אופק . הכתובת : . www : // ofek . cet . ac . il ( השימוש במחולל כרוך במנוי לאופק ( . במחולל התלמידים מקבלים הנחיות ברורות המסייעות בכתיבת טיעון , וכן דוגמות לסוגה המבוקשת . המחולל מאפשר לבדוק את תוצר הכתיבה , לערוך ולעצב אותו , לשמור ולהדפיס .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר