עמוד:39

דרך החלון הזה, אפעילויות חזרה והעמקה הנוף יותר יפה! באולם יש חלונות שזו צורתם: . אמן מכין ויטרז' לכל חלון - פסיפס של חלקי זכוכית. א.• כמה משושים כאלה מכסים חלון איזה חלק מהחלון מכסה משושה אחד • איזה חלק מהחלון מכסה טרפז אחד כזה • איזה חלק מהחלון מכסה מעוין אחד כזה • איזה חלק מהחלון מכסה משולש אחד כזה ב. באחד החלונות הספיק האמן להכין 2 מהוויטרז'. באילו מהחלקים שלמעלה השתמש ציירו שלוש אפשרויות שונות וכתבו תרגילי חיבור מתאימים. דוגמה 1 1 1 =6 6 6 = 2 ג. •האמן החליט להשתמש בכל ויטרז' בחלקים מסוגים שונים. איזה חלק מהחלון הספיק האמן לכסות בוויטרז' כתבו תרגיל חיבור מתאים. , ,9 6 ו-3 •מהו המכנה המשותף של 18 לאחר הפעילות אפשר לערוך דיון: - האם נוח לייצג את חלקי הוויטרז' במספרים עשרוניים או באחוזים הסבירו. - בסעיף ג: באיזה חלון נוח לרשום את חלק הוויטרז' המוכן במספר עשרוני או באחוזים הסבירו.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר