עמוד:52

גל גל למורה | לפני הפעילות כדאי להזכיר לתלמידים את החריגות במספרים ,1 2 - מיקום המספר 1 ( עגבנייה אחת, פלפל אחד ) , והצורות המיוחדות של המספר 2 ( שתי פרות, שני ארנבים ) . הַשְׁלִימוּ . לְאִימָא שֶׁלִי יֵשׁ יוֹם הוּלֶדֶת . אֲנִי קוֹנָה פִּיצָה גְדוֹלָה, עוּגוֹת טְעִימוֹת, וְגַם בָּלוֹן . אֶחָד | אַחַת שְׁנֵי | שְׁתֵי אֶחָד | אַחַת קרן דַּפְנָה יובל ליאת ליאת יֵשׁ לִי אֲחָיוֹת . יֵשׁ לָנוּ כֶּלֶב וְחָתוּל . שְׁנֵי | שְׁתֵי אֶחָד | אַחַת אֶחָד | אַחַת יֵשׁ לִי אָחוֹת וְאָח . אֶחָד | אַחַת אֶחָד | אַחַת בַּהַפְסָקָה אֲנִי אוֹכֵל תַפּוּחִים וְגַם בָּנָנָה . שְׁנֵי | שְׁתֵי אֶחָד | אַחַת 52


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר