עמוד:53

למורה | בפעילות הראשונה התלמידים צריכים לספור את הפריטים המצוירים ולשים לב לסיומת של המילה ( …ִ ים או … וֹת ) ולפי זה לבחור בצורה הנכונה של שם המספר . הם יכולים להיעזר בטבלה שבעמוד 50 ( כדאי להקרין אותה על הלוח ) . שָׁלוֹשׁ עַגְבָנִיוֹת . כַּמָה עַגְבָנִיוֹת יֵשׁ פֹּה ? כַּמָה יֵשׁ ? כִּתְבוּ בְּמִילִים לְפִי הַצִיוּר . אַרְנָבִים פָּרוֹת בַּרְוָזִים זֶבְּרוֹת פַּרְפָּרִים מָה מַתְאִים ? הַשְׁלִימוּ . שְׁלוֹשָׁה אַרְבַּע אַחִים | אֲחָיוֹת מוֹרִים | מוֹרוֹת שִׁישָׁה תֵשַׁע חֲבֵרִים | חֲבֵרוֹת תַלְמִידִים | תַלְמִידוֹת 53


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר