עמוד:93

מ ם נ ן ס ע פ ף צ ץ ק ר ש ת מָה הַמִילָה ? כִּתְבוּ . למורה | הפעילות הראשונה יכולה להיות מאתגרת עבור חלק מהתלמידים . אפשר להדגים בכיתה איך להתמודד איתה - לקרוא את חלקי המילה בקול, להיעזר בציור ואז לסדר את ההברות לפי הסדר הנכון ליצירת מילה . בפעילות השנייה - אחרי שהתלמידים כותבים את המשפטים בכתב יד אפשר לבקש מהם לקרוא אותם בקול כולם יחד או בקבוצות - כל קבוצה תקרא שורה אחרת . לֶםחֶ לֶחֶם כִּתְבוּ בִּכְתַב יָד . הַיוֹם גַל בַּיָם . גַם אֵלָה וְיוּבַל בַּיָם . אַיָה לֹא בַּיָם הַיוֹם . אַיָה בַּמִיטָה . הִיא חוֹלָה . ךְמֶלֶ חָלָב אַםחִי ד וּ אָם כֶּבלֶ 93

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר