עמוד:81

עמוד 1 הַמִילִים שֶׁלָנוּ | פרק 3 : שָׂמֵחַבַּמִטְבָּח למורה | במהלך לימוד הפרק או בסיומו עוברים עם התלמידים על משמעות המילים והמבעים, מתרגמים אותם יחד לשפת האם של התלמידים, והתלמידים כותבים כל תרגום במקום המתאים . כדאי להיעזר בהצעות לפעילויות על המילים בעמוד זה המופיעות במדריך למורה . הֵן ח חָלָב ב בֵֵּיצָה ט טָעִים, טְעִימָה מְאוֹד מְצַלֵם, מְצַלֶמֶת ל לוֹקֵחַ, לוֹקַחַת מְקָרֵר גָדוֹל, גְדוֹלָה כּוֹס יוֹם ה הֵם ג י כ מ חָלָב 81

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר