עמוד:31

עמוד 1 מִי מְחַפֵּשׂ סֵפֶר ? מָה תָמָר וְאַיָה מְחַפְּשׂוֹת ? וְ אֵיפֹה גַל וְטוֹפִי מְחַפְּשִׂים חֲבֵרִים ? מִי מְחַפֵּשׂ מָה ? כִּתְבוּ . למורה | לפני קריאת הקומיקס מוודאים שהתלמידים מבינים את משמעות המילה "עושים" ומזכירים בהקשר זה את קונֶה - קונָה - קונים - קונות . מזכירים להם גם את הצירוף "משהו טעים" שהופיע בסרטון בכיתה א . אחרי הפעילות התלמידים ממחיזים את השיחה בקבוצות . מזמינים קבוצה או שתיים להציג לפני הכיתה . מָה הַחֲבֵרִים עוֹשִׂים ? אֲנַחְנוּ מְחַפְּשׂוֹת כּוֹבַע וְצָעִיף . הַי, מָה אַתֶן עוֹשׂוֹת ? הַי גַל, אֲנִי מְחַפֶּשֶׂת מַשֶׁהוּ טָעִים . אָה, בַּי . אֲנִי מְחַפֵּשׂ סֵפֶר . אֶרֶז, מָה אַתָה עוֹשֶׂה עַכְשָׁו ? אוּף . . . בַּי . יוֹפִי, טוֹפִי . עַכְשָׁו אֲנַחְנוּ טוֹפִי, מָה אֲנַחְנוּ עוֹשִׂים עַכְשָׁו ? מְחַפְּשִׂים חֲבֵרִים בַּפַּארְק ! קֶרֶן, מָה אַתְ עוֹשָׂה עַכְשָׁו ? 31

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר