עמוד:28

עמוד 1 רוֹן וְיוּבַל נוֹעָה וְאַלוֹנָה מְדַבְּרִים גַל וְאֵלָה מְדַבְּרוֹת מְדַבְּרִים כִּתְבוּ בַּמָקוֹם הַמַתְאִים : אֲנַחְנוּ מְטַיְלִים | אֲנַחְנוּ מְשַׂחֲקוֹת | אֲנַחְנוּ מְשַׂחֲקִים | אֲנַחְנוּ מְצַיְרִים | אֲנַחְנוּ מְצַיְרוֹת למורה | לפני תחילת הפעילות כדאי לקרוא יחד את המשפטים במליאה כדי לוודא שהתלמידים מבינים אותם . מפנים שוב את תשומת לב התלמידים לשינוי הניקוד במילים "משחקים, משחקות" . בכתיבה כדאי לעודד את 28 התלמידים לכתוב את האות א בכתב יד בכל הפעמים שמופיעה המילה "אנחנו" .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר