עמוד:125

וְעַכְשָׁו תוֹרְכֶם : הַמְצִיאוּ סִימָנִים לַחֲמִשָׁה דְבָרִים בַּסְבִיבָה שֶׁלָכֶם ( לְמָשָׁל : כְּבִישׁ, בֵּית סֵפֶר, גַן מִשְׂחָקִים וְעוֹד ) . צַיְרוּ אֶת הַסִימָנִים שֶׁהִמְצֵאתֶם . תוּכְלוּ גַם לְהָכִין מַפָּה אוֹ לְסַפֵּר סִפּוּר בְּעֶזְרַת הַסִימָנִים הָאֵלוּ . מַמְצִיאִים סִימָנִים בַּתַרְבּוּת הָאוֹסְטְרָלִית הָעַתִיקָה יֵשׁ סִפּוּרִים וְאַגָדוֹת רַבִּים . אֶת הַסִפּוּרִים לֹא כָּתְבוּ בְּמִלִים וְאוֹתִיוֹת, אֶלָא צִיְרוּ בִּסְמָלִים וְצוּרוֹת . הַשְׁבָטִים שֶׁסִפְּרוּ אֶת הַסִפּוּרִים הִשְׁתַמְשׁוּ בַּצִיוּרִים הָאֵלוּ גַם כְּמַפּוֹת וְסִימָנִים שֶׁעָזְרוּ לָהֶם לְהַכִּיר אֶת הַשֶׁטַח שֶׁבּוֹ חָיוּ . הִנֵה כַּמָה סִימָנִים שֶׁבָּהֶם הִשְׁתַמְשׁוּ : בַּיִת מַחֲנֶה גְבָעוֹת מְדוּרָה מַסְלוּל הֲלִיכָה מַיִם הַזוֹרְמִים בֵּין בְּרֵכוֹת נַחַל 125 125

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר